کد خبر 1388386
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷
کیهان: اصلاح‌طلبان قمپز در کردند!

گفت: یکی از مدعیان اصلاحات در نامه‌ای به آقای رئیسی از ایشان خواسته است که بدون توجه به دیدگاه تندروها و هرچه زودتر به برجام برگردد!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: یکی از مدعیان اصلاحات در نامه‌ای به آقای رئیسی از ایشان خواسته است که بدون توجه به دیدگاه تندروها و هرچه زودتر به برجام برگردد!

گفتم: ولی آمریکا از برجام خارج شده است. ما خارج نشده‌ایم که برگردیم!

گفت: ایشان در همان نامه اعتراض کرده است که چرا درخصوص میدان نفتی آرش در دریای خزر که میان ایران و آذربایجان مشترک است اقدامی نمی‌شود؟!

گفتم: میدان نفت و گاز آرش در آب‌های خلیج‌فارس است و نه در دریای خزر! و بین ایران و عربستان و کویت مشترک است و نه ایران و آذربایجان!

گفت: ایشان چند دوره نماینده مجلس بوده و یک دوره عضو هیئت‌ رئیسه هم بوده است! مدعیان اصلاحات از اینکه با این حال و روز و میزان معلومات، خودشان را نظریه‌پرداز هم می‌دانند، خجالت نمی‌کشند؟!

گفتم: دانش‌آموزی از پدرش پرسید؛ سلسله جبال آلپ کجاست؟ پدرش گفت نمی‌دانم! پرسید؛ ادیسون کی بود؟ گفت نمی‌دانم! پرسید؛ قلب در کدام سمت بدن قرار دارد؟ گفت نمی‌دانم! در این هنگام مادرش گفت؛ حواس پدرت را پرت نکن! و پدر گفت؛ چیکارش داری؟ بذار بپرسه و به معلوماتش اضافه بشه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • منصور IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    6 0
    این آقا کم کم داشت بهتر میشد دوباره برگشت به مسیر قبلیش. خدایا خودت به احترام شخصیت و جایگاه پدر شهید و بزرگوارشان ایشان را هم عاقبت بخیر فرما. آمین
  • ملیکه IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    3 7
    متاسفانه نه تنها اصلاح طلب ها بلکه اصولگراها هم سواد چندانی ندارن
  • IR ۰۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 4
    جناب شریعتمداری!!! همه جا آرومه من چقدر خوشحالم!!!
  • IR ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 4
    مطهری بنده خدا نمی دونه که یه عده ای نونشون تو همین دور زدن تحریمهاست.نون که چه عرض کنم نون روغنی.
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    1 0
    خدایا اینها رو خارج از نوبت شفا بده.
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    2 0
    درخواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی، اعلام رسمی پایان مذاکرات، و خروج قاطعانه، مقتدرانه، آنی، مطلق و بدون شرط از برجام، پیمان عدم اشاعه (NPT) و پروتکل الحاقی آن؛ و خاتمه دادن به هرگونه همکاری و پاسخ‌گویی به جاسوسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به بهانه‌ی بازرسی، آخرین اطلاعات نظامی و مشخصات دانشمندان کشورمان را به دست آورده و برای خرابکاری در تأسیسات هسته ای و نظامی و ترور دانشمندان کشورمان، در اختیار آمریکا و رژیم درمانده‌ی صهیونیستی قرار می‌دهند؛ و جمع‌آوری تمام دوربین‌های آنان و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان مورد نیاز کشور؛ و پیگیری برای تنظیم و صدور قطعنامه بر علیه آمریکا، انگلیس و فرانسه به‌خاطر تجهیز آن رژیم پوسیده، جعلی و موقتی به تسلیحات هسته‌ای بر خلاف ماده‌ی 2 پیمان عدم اشاعه است، که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن در آینده‌ی بسیار نزدیک هستیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس